neděle 25. června 2017

EHC Louny 17.6.2017

Snad nejvýznamnější handbike akce, která se v ČR koná. European Handbike Circuit v Lounech je závod, který je škoda nenavštívit. Právě tady můžete závodit s těmi nejlepšími. Pro mě byl letošní ročník spíše zklamáním. Zčásti jsem si za to mohl sám a zčásti byly proti mně nepříznivé okolnosti.

Jedná se o dva závody v jednom dni. Ráno Časovka z Loun do Počedělic a
zpět, odpoledne kriterium ulicemi města. Počasí fajn, jen západní vítr byl pěkně jedovatý. Konkurence prvotřídní.

Dva dny před závodním dnem jsem si dal těžší trénink s tím, že si z něj odpočinu další den na lehkém trenažeru. Bohužel jsem těsně před návratem domů zjistil, že mám zlomenou opěrku nohou. No co, řekl jsem si, to by neměl být problém, mám člověka, který umí podobné věci opravit a na trenžeru ji nepotřebuji. Jenže, když jsem se v pátek ráno pokusil ulomenou část podnožky vyndat z vidlice handbiku, zjistil jsem, že to nejde. Úlomek se tam vzpříčil a nešlo s ním pohnout. Musel jsem tak rozebrat handbike a celou vidlici odvézt k zámečníkovi. Tomu se až ve večerních hodinách podařilo ten kus vyndat a to musel vidlici nejdříve naříznout. Kolo jsem dal dohromady až v ½ desáté večer a neměl tak čas na přesné nastavení/otestování. Celý den ve stresu, bez možnosti regeneračního tréninku, ach jo...


V sobotu před časovkou jsem sedl na handbike a šel se rozjet. Namísto rozjetí jsem se ale několikrát vracel k autu a přenastavoval opěrku nohou, protože jsem nebyl schopen chytit ideální pozici. Na start časovky jsem tak přijížděl bídně rozjetý a s tělem v nedoladěné pozici v handbiku. Podle toho to taky dopadlo. Můj čas 25:22 byl horší než v předchozích letech. Dokončil jsem na 5. pozici ze 16 startujících. V tomto závodě jsem obhájil český mistrovský titul v silniční časovce.



Odpolední kriterium nedopadlo lépe. Už když jsem se rozjížděl na trenažeru, cítil jsem, že to nebude stát za nic. Necítil jsem žádnou radost, žádnou natěšenost na závod, ruce se točily jen nerady. Hned v prvním kole se peloton roztrhal a já zůstal v druhé skupině. Ve složení Lyko, Vergnaud, Weingut a já jsme odkroužili téměř celý závod. Cílovou pásku jsem proťal na 6. pozici. 


Jsem rád, že je to za mnou a že si z tohoto závodu mohu vzít velmi užitečné ponaučení – těžký trénink před závodem je blbost.

Výsledky: Časovka   Kriterium
Video: youtube (pracuje se na něm)





Žádné komentáře:

Okomentovat