úterý 16. května 2017

Memoriál Karla Raise 6.5.2017

Druhý závod letošní sezony byl pro mě takovou zkouškou před odjezdem na Světový pohár do italského Maniaga. Trasa z Počerad do Loun je podobná trati časovky na SP. Mezi těmito závody je také jen jeden
týden, takže co není natrénováno v Lounech, to už do Maniaga nevylepším.



Start je u elektrárny Počerady a cíl na výstavišti v Lounech. 15Km je krátká trať a profil je spíše svažitý s pár stoupáními. Po odstartování za to vzal Tomáš Mošnička a na krátkou chvíli se ujal vedení pelotonu. Po pár stech metrů se přes něj převalili Polští reprezentanti Rafal Wilk a Krystian Giera. Za nimi poté já a Dano Kukla, reprezentant Slovenska. Poláci stupňovali rychlost a nedávali nám nic zadarmo. Čelo pelotonu se tak za chvíli zredukovalo na oba Poláky, Dana a mě. Po dalším kilometru odpadl Dano a zhruba na třetím kilometru urvali i mě.

Přemýšlel jsem, jestli na někoho počkat, střídat se a do cíle tak dojet vlastně v pohodě. Ale nechtělo se mi zpomalovat, když jsem cítil, že mám šanci dojet si pro třetí místo časovkářským stylem. Zpomalit a počkat na pronásledovatele můžu vždycky...



A tak zbytek závodu probíhal vlastně monotónně. Jel jsem sám, sledovat tepovou frekvenci a watty. Podařilo se mi tak protnout cílovou čáru ve velmi slušném čase 22:17min, 2:22min za vítězným Rafalem Wilkem, Mistrem světa. To nebylo špatné.





Výsledky: CPHANDBIKE
Fotogalerie: Zijushandicapem.cz (Díky Šárce Mošničkové)
Video: Youtube


Žádné komentáře:

Okomentovat