neděle 7. května 2017

Časovka DA-BA 30.4.2017

V rámci tréninku jsem do svého kalendáře zařadil krátkou časovku do kopce, pořádanou sportovním klubem DA-BA. Potřeboval jsem naučit své tělo jezdit ve vyšších tepech a to v tréninku není snadné. Časovka je lepší volba.

Na startu jsme se spolu se zdravými cyklisty sešli jen 3 handbikeři – Honza Tománek
MH3, Tomáš Mošnička MH3 a já MH4.A taky jedna holka na handbiku - Katka Antošová. Předpokládal jsem, že bych se měl mezi handbikery umístit na první pozici, ale netušil jsem, jak to klukům pojede, ještě jsme spolu letos nezávodili.

Trať byla tvořena kvalitním povrchem, ale stoupání bylo místy opravdu příkré a převyšovalo 10%. Hned po startu jsem za to vzal a snažil se udržet výkon až do konce. Tomáše, který startoval přede mnou, jsem předjel asi v polovině trati. Na Honzu jsem neviděl - startoval až za mnou. 



Cílem jsem projel v čase 25:59 a tím si zajistil první pozici. Byla to hodně těžká trať. Doufám, že se s organizátory z DA-BAy na některém z jejich dalších závodů zase brzy potkáme. Rodinná atmosféra, která tam vládne, je velice příjemná.

Fotogalerie Šárka Mošničková: Rajče


 

Žádné komentáře:

Okomentovat