pondělí 26. září 2016

Půlmaraton Runczech v Ústí nad Labem

Čtrnáct dní krásného a teplého počasí předcházelo kriteriu v Ústí nad Labem, součásti běžeckého půlmaratonu série Runczech. Ideální podmínky na trénink a přípravu na závod. Protože ale nic netrvá věčně, tato selanka skončila doslova pár hodin před
závodem. V pátek večer se zatáhlo a v noci začalo pršet. Když jsem v sobotu ráno vyrážel do Ústí, lilo jako z konve.

Před závodem sice pršet přestalo, ale silnice byly mokré a pro městské kriterium plné ostrých zatáček celkem nebezpečné. Na galuskách to na mokru prostě klouže a ani brzdy na karbonovém ráfku nemají tu správnou efektivitu. 

Start

Výborná organizace je pro tento podnik tradiční a ani letos tomu nebylo jinak. Na start jsme se stavěli přesně podle časového plánu a stejně tak i startovali. Hned v prvním kole za to vzal Péťa Šelinga a téměř se mu podařilo roztrhnout náš malý peleton. Během několika málo dalších kol se mi podařilo první skupinu rozdělit v krátkém stoupání. Můj nástup ustál Tomáš Mošnička a spolu jsme pak kroužili po trati skoro půl hodiny. Ve stejném stoupání jsem pak urval i Tomáše a do konce závodu jezdil v úniku sám. Podařilo se mi tak zopakovat úspěch z loňska, kdy jsem na této trati zvítězil podobným způsobem.


Cíl

Přes skvělou organizaci závodu a výbornou atmosféru na trati mám jednu výtku. Do dnešního dne nejsou k dispozici správné výsledky našeho handbike závodu. Časomíra, která s organizátory této běžecké akce spolupracuje, neumí zřejmě měřil cyklistické kriterium. Přesto, že jsem v závodě ujel 19 kol, stále jsou dostupné pouze výsledky zobrazující mi jich jen 18. A to nemluvím o zmatku na dalších pozicích. 

S Tomášem Mošničkou, vítězem kategorie MH3

Na závodě jsem byl sám bez doprovodu, takže žádné fotografie bohužel nemám. A kvůli dešti není ani video.



Žádné komentáře:

Okomentovat