úterý 23. srpna 2016

ČPH Plzeň Lopatárna 13.8.2016

Plzeňská Lopatárna - sportovní areál SK Rapid, hostila další závod ČPH. Okruh dlouhý 1064m má rovinatý profil s jedním hrbem, na kterém se nachází start/cíl. Závod byl vypsán na 40 kol pro kategorie MH3 a MH4 a na 20 kol pro kategorie MH1, MH2 a WH. Mě tedy čekala v podstatě maratónská trať – střední vzdálenost. Mými největšími soupeři
měli být Tomáš Mošnička a Zbyněk Švehla. Mošna se zlepšuje průběžně a Zbyněk se vrací do formy, kterou měl před loňským dlouhým zdravotním výpadkem.

Den před závodem jsem jel krátký trénink a vůbec jsem se necítil dobře. Ruce nechtěly točit, každý brdek byl utrpením. Jako když jedete na prázdné galusce proti větru. Tak jsem handbike hned po tréninku postavil doma na trenažer a pokusil se ruce zregenerovat lehkou kompenzací. Pravděpodobně se to celkem povedlo, protože v den závodu jsem se cítil už celkem dobře.

Start

Start

Startovalo se hromadně, i když ten výraz je trochu zcestný. Letos se nás na závodech v ČR schází pět a půl, tak je to malá „hromada“. Honza Tománek má vleklé zdravotní problémy, Vašek Antal se taky přestal objevovat kvůli zdraví. Snad se oba brzy vrátí na tratě a závodění bude zase zajímavější. I kluci ze Slovenska jezdí jen na vybrané podniky. A těžko jim to můžeme vyčítat, mají to pěkný kus cesty.

Brdek

V prvních asi deseti kolech se na čele závodu držela 4 členná skupina. Já, Zbyněk, Mošna a Maroš Orečný ze Slovenska. Poté ze skupiny odpadl Maroš a po dalších asi deseti kolech Mošna. Další okruhy jsme se Zbyňkem kroužili po velodromu společně a vzájemně se testovali, abychom odhadli jak porazit toho druhého. Zjistili jsme, že rozhodne až spurt. Asi 7 kol před cílem jsme dojeli Maroše a dovezli ho na záda Tomášovi, kterého jsme docvakli po dalších asi třech kolech. Do spurtu jsme tak šli vlastně všichni čtyři společně. Jen Tomáš a Maroš měli o kolo míň. Pomyslnou cílovou pásku jsem první protnul já, těsně za mnou Zbyněk. Za ním překvapivě Maroš a poslední z naší skupiny Mošna. Maroš hodně překvapil, protože porazit Tomáše, to je hodně slušný.

Spurt

Vyhlášení

Dalším závodem ČPH bude příští týden Železný dědek, pořádaný Čerčanským cyklistickým klubem ČESYK. 

Výsledky: CPHandbike
Video: Youtube


 

Žádné komentáře:

Okomentovat